De WISC-V en leerstoornissen door Tom Braams

Presentator (s): Tom Braams

Leerstoornissen zijn niet enkelvoudig bepaald, maar ontstaan uit de interactie van allerlei cognitieve vaardigheden. Het CHC intelligentiemodel biedt een goed kader om een cognitieve sterkte-zwakteanalyse te maken. De WISC-V gaat een belangrijke rol spelen in de cross-battery assessment voor die analyse. Samen met andere informatie kan men dan een casusbeschrijving maken die richting aan behandeling kan geven. In deze presentatie, opgenomen tijdens de WISC-dag 2017, vertelt expert Tom Braams u er meer over!

Leerstoornissen zijn niet enkelvoudig bepaald, maar ontstaan uit de interactie van allerlei cognitieve vaardigheden. Het CHC intelligentiemodel biedt een goed kader om een cognitieve sterkte-zwakteanalyse te maken. De WISC-V gaat een belangrijke rol spelen in de cross-battery assessment voor die analyse. Samen met andere informatie kan men dan een casusbeschrijving maken die richting aan behandeling kan geven. In deze presentatie, opgenomen tijdens de WISC-dag 2017, vertelt expert Tom Braams u er meer over!

De WISC-V en leerstoornissen door Tom Braams
Play
Privacy and cookies
By watching, you agree Pearson can share your viewership data for marketing and analytics for one year, revocable upon changing cookie preferences. Disabling cookies may affect video functionality. More info...