Let op! Nieuwe en bestaande klanten moeten een nieuw account aanmaken op de webshop. Meer informatie.

  • Clinical | NL
  • Snel bestellen
  • Bestelstatus
  • Facturen
  • Contact
  • Snel bestellen
  • Bestelstatus
  • Facturen
  • Contact
  • Clinical | NL
Het embleem van Pearson
  • Snel bestellen
blauwe-wereldbol

Hallo!

We are unable to identify your country location. Please visit our International Contacts Page to find where you can order from.

View International Contacts Page Continue to website (view only)
  • TESTS
    • Tests

      • Tests A-Z
      • Trainingen
      • Schoolse Vaardigheden
      • Gedrag
      • Cognitie / Neuropsychologie
      • Ontwikkeling van Jonge Kinderen
      • Motoriek en Prikkelverwerking
      • Persoonlijkheid en Psychopathologie
      • Taal en Spraak

      Digitaal

      • Overzicht
      • Q-global
      • Q-interactive
  • KENNIS EN TRAINING
    • Trainingen

      • Home
      • Trainingsaanbod
      • Locaties
      • Trainers
      • Incompany Training
      • Veelgestelde Vragen
      • Contact

      Kennis

      • Whitepapers
      • Webinars

      Onderwerpen

      • Mentale Gezondheid
      • Emotioneel Welzijn
      • Cognitie
  • SERVICE EN SUPPORT
    • Bestellingen

      • Inkooporders
      • Offertes
      • Belastingvrijstelling

      Service

      • Klachtenprocedure
      • Retourprocedure
      • Leeftijdscalculator
      • Bekijk online testmateriaal
      • Lopende onderzoeken
      • Onderzoek doen met onze producten

      Accountinformatie

      • Kwalificaties
      • Account aanmaken
      • Organisatieaccounts

      Bestellingen beheren

      • Bestellingen
      • Retouren
      • Facturen betalen

      Contact

      • Klantenservice
      • Contact training
      • Contact consultants
      • Contact R&D
      • Testleider worden?
      • Internationale contacten
  • Home
  • Bestellen
  • Klachtenprocedure

${loserAccounts} is samengevoegd met ${winnerAccount}.

Uit een recente audit is gebleken dat deze rekeningen dubbel zijn. Adressen, bestel- geschiedenis en Q-global-bestellingen voor beide accounts zijn nu toegankelijk via het ${winnerAccount}-account. Als er iets niet klopt, neem dan contact met ons op.

Klachtenprocedure

Pearson streeft naar een uitstekende dienstverlening. Mocht u ondanks onze inspanningen niet tevreden zijn, dan horen wij dat graag van u!

Een gesprek met een medewerker van Pearson leidt meestal tot een goede oplossing. Mocht dat niet het geval zijn dan horen wij dat graag van u middels onze klachtenprocedure. Deze procedure bevat informatie over de manier waarop u uw klacht kunt indienen en binnen welke termijn u een reactie mag verwachten.

Met deze procedure willen wij benadrukken dat wij veel waarde hechten aan een goede relatie met u als klant. Een klacht nemen wij altijd serieus en zien wij als kans om onze dienstverlening te verbeteren.

Informatie bij een klacht

U kunt uw klacht per mail indienen. Om uw klacht zo snel mogelijk te kunnen beoordelen, vragen wij van u de volgende zaken in uw schrijven op te nemen:

• bedrijfsnaam, adres en woonplaats

• debiteurnummer van Pearson

• Indien de klacht over een bestelling gaat, het ordernummer vermelden

• heldere beschrijving van uw klacht

• eventuele voorgaande correspondentie en naam van degene waarmee u contact heeft gehad bij Pearson

Hoe meer relevante informatie u verstrekt, hoe beter wij in staat zijn uw klacht te behandelen.

Klacht indienen

Ga naar onze contactpagina en vul hier uw gegevens in. Bij het invulveld "onderwerp" kunt u de keuze klacht aanklikken.

Het is ook mogelijk een mail te sturen naar onze afdeling Customer Service via ons contactformulier. Vul bij het onderwerp in dat het gaat om een klacht.

Retour procedure

Indien de klacht een in gebreke geleverd product betreft dient u de retourprocedure te volgen. Deze informatie vindt u hier.

Behandeling van uw klacht

Binnen 3 werkdagen ontvangt u een bevestiging dat uw klacht in behandeling is genomen, bij wie deze in behandeling is en de periode waarbinnen u een inhoudelijke reactie kunt verwachten. Degene die uw klacht behandelt, kan u tijdens de beoordeling vragen om extra informatie. U kunt erop rekenen dat uw klacht objectief wordt beoordeeld en zo veel mogelijk naar uw tevredenheid wordt afgehandeld.

Liever een Pearson medewerker telefonisch spreken?

Ook dat is mogelijk. Onze afdeling Customer Service staat u graag te woord. Wij zijn bereikbaar van 9:00 t/m 17:00 op Tel: 020- 581 5500

Bestellen

  • Hoe te bestellen
    • Account aanmaken
    • Buy-in producten
    • Bestelmogelijkheden
    • Kwalificaties
      • Kopen als gekwalificeerde gebruiker
      • Aankoop namens een gekwalificeerde gebruiker
      • Kwalificatiebeleid
  • Facturen betalen
    • Betaal op de website
  • Maak offerte | Pearson Clinical
  • Retourneren
  • Organisatie accounts
  • Internationale vestigingen
  • Belastingvrijstelling
  • Klachtenprocedure

CATEGORIEËN

  • Tests
  • Trainingen
  • Digitaal

PRIVACY BELEID

  • Privacy
  • Algemene voorwaarden
  • Algemene Verordening Gegevensbescherming (AVG)
  • ODR

HULP EN SUPPORT

  • Neem contact met ons op
  • Bestelstatus
  • Hulp artikelen
  • Inloggen digitale platformen

OVER PEARSON

  • Over ons
  • Nieuwsbrief
  • Vacatures

Nederland en België 

  • Cookies
  • Algemene voorwaarden
  • Privacy
Copyright © 1996–2025 Pearson Alle rechten voorbehouden.