TEA-CH-NL

TEA-Ch | Test of Everyday Attention for Children
Auteurs: T. Manly, I. Robertson, V. Anderson & I.  Nimmo-Smith
Nederlandstalige vertaling in samenwerking met T. Manly.
Nederlandse/Vlaamse normering

TEA-CH-NL

TEA-Ch | Test of Everyday Attention for Children
Auteurs: T. Manly, I. Robertson, V. Anderson & I.  Nimmo-Smith
Nederlandstalige vertaling in samenwerking met T. Manly.
Nederlandse/Vlaamse normering
Gegroepeerde productitems
Productnaam
€ 743,20
TEA-CH-NL Complete set
Art.nr. 3400.00
€ 122,80
TEA-Ch-NL Handleiding
Art.nr. 3400.01
€ 86,19
TEA-Ch-NL Scoreformulieren (pak a 25 st.)
Art.nr. 3400.02
€ 52,48
TEA-Ch-NL supplement, Nederlands en Vlaamse normen
Art.nr. 3400.16
Om dit product te kunnen bestellen dient u ingelogd te zijn
Kwalificatieniveau
B
Doelgroep
Children
Uitvoer type
Kit
Productline
Cognition/Neurobehavioral

TEA-Ch | Test of Everyday Attention for Children

Auteurs: T. Manly, I. Robertson, V. Anderson & I.  Nimmo-Smith
Nederlandstalige vertaling in samenwerking met T. Manly.

Nederlandse/Vlaamse normering

De TEA-Ch is een zeer aantrekkelijke testbatterij voor kinderen tussen de 6 en de 16 jaar om aandachtsproblemen en aandachtsstoornissen in kaart te brengen. Met de TEA-Ch krijgt men een beeld van selectieve aandacht, volgehouden aandacht, aandachtscontrole/switching en respons inhibitie. In samenwerking met Tom Manly is de TEA-Ch vertaald in het Nederlands. De TEA-Ch kan een goede aanvulling zijn op, of vervanger zijn van, bestaande aandachtstests zoals de Bourdon-Vos en de STROOP.

De subtests zijn zeer speels vormgegeven. Vijf van de negen subtests zijn auditief en meten volgehouden  aandacht, aandachtscontrole/switching en response inhibitie. Twee van deze vijf subtests zijn dubbeltaken waarbij een al eerder afgenomen auditieve taak gecombineerd wordt met een zoektaak die visueel of auditief is. Er bestaan twee parallelvormen van de TEA-Ch waardoor men een kind eventueel kan hertesten. Een korte screening aan de hand van vier subtests is ook mogelijk. De auditieve subtests zijn op CD-rom verkrijgbaar.

Doel
Meten van aandachtsproblemen bij kinderen.

Doelgroep
Kinderen van 6 tot 16 jaar.

Normering
Er is een supplement met een Nederlandse/Vlaamse normering van 1139 kinderen van 6 tot 16 jaar.

Er zijn tevens Australische normen voor kinderen van 6-16 jaar. Klinische groepen zijn 24 jongens met ADHD en 18 kinderen met traumatisch hersenletsel.

Productvragen

Nog geen vragen gesteld. U kunt de eerste zijn!